פניות הציבור

הממונה על פניות הציבור של האגף והקרן לחיילים משוחררים, עומדת לרשות החיילים המשוחררים ומסיימי שירות לאומי אזרחי, בתחומים הבאים: ערעור על החלטות האגף, משוב על שירות האגף, תלונות, תודות והצעות לשיפור.
כמו כן, היחידה אחראית על מסירת מידע בהתאם לחוק חופש המידע.

לפניות בנושאים נוספים שאינם בתחום טיפול פניות הציבור לחצו כאן. 

בנושאים הקשורים לאישורים צבאיים, תעודות שחרור ודיווחים על איכות השירות מצה"ל, למנהלת שער לעתיד  וואטסאפ: 03-7374789
להגשת בקשות ומסמכים: atid@digital.idf.il
הפניות המתקבלות בתחום פניות הציבור, ייענו תוך 14 ימי עבודה מיום קבלתן.
כל פנייה שלכם חשובה ואנו עושים כל שביכולתנו להעניק לכם מענה מהיר ומקצועי לשביעות רצונכם.




פרטי צור קשר
פנייה אל





להגשת תלונה מקוונת לחצ/ו כאן